Peking2012.reismee.nl

Het is bijna zover !

Morgen is het zover dan gaat onze grote reis beginnen, we hebben er zin in. Gisteren een prik gehaald bij de KLM travel clinic we hebben er nog steeds last van. We hebben deze prik eerder gehad en toen hadden we er veel minder last van. Vandaag de laatse dingen ingepakt en nu zitten we lekker op de bank met een roseetje en een serie. Ben ook enorm verkouden dus dat samen met de pijn in mijn arm maakt het allemaal relaxed hihihi. Morgen om half 7 de tram naar station Mariahoeve om dan rond kwart voor 7 de trein te hebben. We vliegen met KLM om 09.25 naar Kiev waar het 1 uur later is, daarna vliegen we rond half 4 ( Kiev Tijd) door naar Peking dat duurt dan nog 8 uur en 10 minuten. We landen in Peking om 04.40 maar onze tijd is 6 uur eerder! Reken maar uit dus! We worden opgehaald door Wang Ping een prive chauffeur en gaan naar ons hotel, daarna neemt hij ons een halve dag mee op pad om even in te komen. We hebben een aantal dagen voor ons zelf en zullen van 15-17 juli weer met hem op pad zijn dus dan is het even stil vanuit ons omdat we dan op de muur slapen en in een dorp. Ik hoop vannacht goed te slapen en dinsdag 10 juli vanuit Peking weer een verhaal te typen!

Voor nu , tot snel en fijne avond

Naat en Ed

Nathalie