Peking2012.reismee.nl

Relax dag in Saigon

Vandaag vertrekt Steve alles is goedgekomen en hij kan straks weg naar Australie .....We gingen ontbijten met Stu, Chris en Amanda en ze vertelden dat ze de Go to bar hadden gegoogled en dat het alleen maar scams en zo is dus lekker......

Vandaag eigenlijk lekker op terrasje gehangen de was weggebracht en we zijn bij de opticien geweest. Ga denk ik een bril kopen de merkbrillen hier zijn nl 60 euro incl glazen dus dat is natuurlijk ideaal ook nog eens klaar in 2 uur.

Morgen gaan we weg dus taxi geregeld, late check uit is geregeld en betaald dus we hebben vrijdag ook nog tijd om de laatste dingen te kopen. Moet wel zeggen dat we veel mensen hebben ontmoet deze vakantie denk wel het meeste tot nu toe....

In de avond weer lekker gegeten bij ons restaurantje met de karaoke meiden zo leuk want je zit buiten in een drukke straat dus er gebeurt veel. Ook kennen we onderhand veel mensen daar dus het is aanschuiven en kletsen eigenlijk. Ze verkopen hier ook veel tassen en ski kleding van bekende merken zo vaag. Weet niet of ik het eerder al heb aangehaald maar er lopen mega veel verkopers langs met sigaretten, weed, wapens , nepboeken ( kopie) en kauwgum. Er zijn vrouwen die sturen kinderen met mandjes naar je tafel en jij denkt ahh wat ziellig die kids zijn in de leeftijd van baby -16 maar die kinderen zijn gehuurd.....voor 1000 dollar per jaar heb je hier een baby ....what the F? Die kids lopen echt de hele dag en nacht op straat te werken dus dat is lastig...ze worden wel verzorgt en het advies is om ze eten te geven ipv iets te kopen want het geld gaat gelijk naar de grote baas die op de hoek staat te wachten. Die vrouwen duwen die kinderen naar je toe en ze zeggen ook dat ze honger hebben enzo ze zijn helemaal gebrainwashed.......je wordt er wel gek van want de verkopers komen af en aan.

Nog voor 4 dollar mijn haar laten wassen, mini facial en fohnen damn is toch geen geld he ! Ook nog een Engelse ontmoet haar tas was gejat met Iphone ze stelen die hier want daar vangen ze 300 dollar voor in de verkoop dus echt op je spullen letten !