Peking2012.reismee.nl

Eindelijk op reis !

Vanochtend half 7 de tram gepakt en na een uurtje waren we op Schiphol. De eerste vlucht was met KLM dus we konden de baggage droppen en lekker even chillen. Nadat we wat gegeten en gedronken hadden zijn we nog wat geld gaan wisselen. Weet je wie we zagen...Boulahrouz ja ja voetballers vliegen ook sterker nog ik botste bijna tegen hem aan, Ed zei ' gelukkig heb je je portemonnee nog ' LOL . De vlucht met KLM was lekker relaxed en na een lekker wijntje, croissantje, biertje landde we 2 en een half uur later op KIEV Borispol airport. Welkom in de Oekraine wat een apart volk is dat zeg pffttt wel knappe vrouwen volgens Ed. Het duurde even maar toen hadden we ook daar een boardingpass te pakken en konden we aan het bier en geloof me dat was prima te doen. Een halve liter was 2 euro ....het was bloedheet dus dat koude biertje was meer dan welkom.We konden vrij snel boarden en we stapten in de boeing 767-300 Aerosvit Ukraine United Airlines een code share partner van KLM. Geloof me anders had ik het echt niet gedaan. Ik kwam binnen en het was ' gedateerd ook wel gebruikt ' zo zullen we het interieur maar noemen. Gelukkig hadden ze schermpjes helemaal blij ....LEES: Het systeem deed het niet dus pech! We zaten op rij 7 en daar gingen die motoren aan ..ppfft ik deed relaxed maar van binnen...Maar goed binnen no time hingen we in de lucht en viel het me alles mee. Op zich was het cabine personeel aardig maar wel snel, ze kwakten alles gewoon neer zonder echt te vragen wat je wil eten. Keus was er niet dus ik zat met een bord vis pffttt laat maar dus gewoon broodje gegeten.Het was een alcohol vrije vlucht maar het eerste drankje was een wijntje? Tevens dacht ik dat we met veel Russen zouden zitten nou het zat vol Chinezen.Ze schonken wel veel water en sapjes dus ook dat viel mee. Eigenlijk heb ik de hele weg gelezen, ge-relaxed en een beetje geslapen. Na 5 uur even dat dode moment maar na 8 uur en 10 minuten vliegen landde we dan toch op Peking. Gezien de prijs en toch het veilige gevoel zou ik zo nog een keer met deze maatschappij vliegen. Ze hebben een nieuwe vloot en de prijs is echt gewoon goed! Ondertussen is het 5u in de ochtend dinsdag 10 juli...wordt vervolgd! Let niet op mijn spelfouten en leestekens ik zit in een donker internet hok tussen gamende chinese tieners!!

Liefs Naat en Ed

Reacties

Reacties

Daphne

Hoi luitjes,

Gelukkig de eerste vluchten zitten er weer op en zijn goed gegaan!! Ben erg benieuwd naar de rest van jullie reis verslag dus ook wij zijn Ed & Naat volgers!!
Helaas kan Thijs nog niet lezen maar ik houdt hem van jullie belevenissen op de hoogte haha.
Geniet ervan.
-xxx-

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!