Peking2012.reismee.nl

Chaundixia

Rond 4u dus wakker op de muur ....de hemel was erg helder dus veel sterren....rond 5u kwam ons ontbijt koffie en bananen en wat muesli met melk wat ik niet nam.....ed was echt verrot en ik ook wel want het was toch een harde nacht....rond 6u werden we alleen gelaten en waren we ook echt helemaal alleen....we gingen een deel weer lopen en zo nu en dan genieten van het uitzicht echt super hoor dat ding gaat maar door ....we konden een trekking doen van 3u maar we waren bang dat we dat niet zouden halen dus zijn we een eigen route gaan doen.....in de 3u dat we nog op de muur waren hebben we 3 mensen gezien beter he ....wie kan zeggen dat ie alleen op de muur is geweest en erop heeft geslapen hihih voor ons het meest mooie en indrukwekkendste tot nu toe ...love de muur maar de muur is ook een killer we kwamen weer in het huisje en voelde ons brak. Na wat opgefrist te hebben zijn we gaan rijden naar een dorp chaundixia , het zou 3u rijden zijn het werden r 5. In de auto last van alles maag , darmen rug pftttt heb alleen maar geslapen en onderweg naar de wc. Eindelijk in dat gehucht aangekomen sliepen we weer bij lokale bevolking erg armoedig dus want er was niet altijd water. Daar op het bed gelegen we hadden ên bed en tv thats it hihi zo schattig en Ed vond het crap want het bed was vrij hard daar geloven chinezen in dat is nl gezond ! Na wat gerust te hebben aten we vegetarische noodles lekker licht met ei en tomaat beter want ik wilde hier echt geen vlees nemen de prijs was 1,30 pp en de overnachting was 13 euro ...we gingen door het dorp wandelen en zagen nog wat nederlanders en we hebben wat foto's genomen en we mochten bij mensen naar binnen dat was geen probleem. Toen lekker gezeten op het binnenpleintje en wat gedronken , het avond eten kwam en wij namen weer noodles hihh toen eigenlijk lekker al gaan liggen lekker lezen ! Kortom heel apart maar zo gaaf, sorry dat ik zo bagger schrijf maar dat kan evenniet anders hier zo ......

Caro

Overal last van, maag, darmen...slecht slapen, verdoving met (veel) bier hihi brak dus...maarrr wat een schitterende avontuur, zonsondergang, slapen, zonsongang..en ontbijten, daar op die muur, een ervaring die zo indrukwekkend is!! Dit is "one of those moments" uit jullie leven met een gouden randje! Carolien X

con en dude

Wat een geweldige ervaring het is helemaal jullie ding beetje brak maar dan heb je ook wat dikke kus x