Peking2012.reismee.nl

Massage

Vanochtend een heerlijke massage genomen in het hotel !!!! Ed ook want de pijn moet uit ons lijf van de muur en harde bedden hihih het was 10 euro voor een uur en het deed pijn maar was ook lekker! Net heerlijk geluncht en het wordt tijd dat we de was gaan wegbrengen ook gaan we vandaag beslissen waar we morgen heen gaan. Morgen moeten we uit het hotel maar we mogen ook nog blijven het is maar 16 euro per nacht dus tja geen haast , we gaan in saigon nog samen met het boekje lekker burgerlijk een stadswandeling doen naar het war museum en we gaan naar de co chi tunnels we denken we ook nog aan de mekong delta om daar een dagje te gaan varen. Dan is de vraag gaan we eerst nog de bergen in of direct naar het strand wie zal het zeggen we gaan nu lekker een biertje drinken want het is 3u ( het is 5u later hier dan weten jullie dat ) en gaan we maar eens nadenken wat te gaan doen ! In ieder geval hebben we het naar ons zin hier en voelen we ons weer een beetje thuis in ons azie .....we houden jullie op de hoogte maar dat gaat iets lastiger hier dus dan weten jullie dat voor nu veel leesplezier ik kap er even mee zit hier al weer een uur ofzo en ga lekker weer de bar in !

Kus van ons

Naat en Ed

Caro

Gewoon heerlijk genieten en relaxen in jullie thuisgevoel van Azie.....geniet ervan. Veel liefs, Mam

Nathalie

Hey, leuk om al je verhalen te lezen. Ik herken je verhalen over China... hahahaha....
Ik ging toen vanuit Zuid Korea naar China. Was echt een culltuurshock voor ons. Van modern naar vies. Maar wel mooi. Dus mixed feelings.
Ben vooral benieuwd naar je Vietnamverhalen. En de foto's.
Ook cool hoor... op de muur slapen. Ik zou willen dat ik het 10 jaar geleden wist, dat dit kon. Om nooit meer te vergeten.

kong

engelse school in hoi an.

con en maas

Morgen weer een dag dan weten julliie vast wat de planning is voor die dag geniet er lekker van samen en lieve ed nog een nachtje en hoera alvast van harte schat xx

Theo

Wat een belevenissen weer ! Gaaf hoor.Eindelijk in Vietnam,geen schreeuwende en spugende chinezen meer! lol
Heel veel plezier verder en um Ed..Happy birthday !!

Daphne, Arthur en Thijs

Hoi Ed,

Hiep hiep hoerrrraaaa!! Van harte met je verjaardag.
Dat je maar een grote jongen mag worden ;)
kus van ons en een dikke knuffel van Thijs.

En natuurlijk Natie gefeliciteerd met je mannetje!
Maak er een gezellige dag van en drink er een van ons haha

Caro

Hieperdepiep hoeraaaa, lieve Ed ( en Nati)ook via dit weblog ... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een mooie dag van.....relaxen en bier of excursies ( en bier;) )! XX Carolien ps Con en maas ook gefeliciteerd!

Willeke

Hoi Edje

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een geweldige dag van.

dikke kus voor jullie allebei
Willeke