Peking2012.reismee.nl

Island tour / Boottocht

Vandaag vroeg eruit en ontbijten om 9u kwamen ze ons ophalen en gingen we naar de haven. Bij de haven was het mega druk vol vietnamezen. We gingen op de boot en we waren de enige touristen met 3 australiers waar we tevens de hele dag mee hebben gedronken en nog gaan afspreken in Ho chi minh city. We gingen láng vier eilandjes mun island was de eerste en daar ging ed lekker snorkelen en van de boot springen samen met steward. Ondertussen lekker aan het bier. Toen naar het 2e eiland en op de boot kregen we lunch best grappig, noodles , rice, seafood het was best lekker. Toen wat entertainment aan boord ze gingen zingen hihih toen ging de drijvende bar open een grote zwemband werd in zee gegooid en een gozer zat daarop met drankjes , dus wij ook de zee in want die vietnamezen bleven op de boot. De meesten waren zeeziek dus lekker gezellig. ik ging erin met band en met zwemvest hihihih typisch! Toen gingen we nog een uur chillen op het derde island en op het vierde eiland gingen we in een zee aquarium dat was mooi ! Haaien, nemo's schildpadden enz. Terug naar de haven waar we naar ons hotel werden gebracht. Nu heel moe even snel wat eten en naar bed ik voel die boot nog steeds bewegen pfffttttt Morgen naar de watervallen dus weer een lange dag !

Caro

Haha hoe je dat ook weer beschrijft.... Al zeezwemmend op je drankje af, geweldig! Geniet morgen van de watervallen!! Liefs, C