Peking2012.reismee.nl

Massage en Seafood

Vandaag echt een luierdagje hihi we hadden niet echt ergens zin in en aangezien we hier zijn om te relaxen helemaal prima dus! Ed had wel zin in een wandeling dus die is 2,5 km heen en ook terug gaan lopen naar het tourbureau waar we de bus moeten bevestigen want morgen weer terug naar het drukke Saigon. Dan gaan ook tevens de laatste dagen van onze vakantie in !!! Ik besloot om naar een massage salon te gaan en daar lekker een uurtje te gaan liggen hihihih dit was de beste massage die ik heb gehad hier in Vietnam. Niet te hard , heb nl nog een klein trauma van de vorige massage AUW ! Gewoon heel relaxed eigenlijk.....

Daarna besloten we op Tigerprawns te gaan eten die hele grote garnalen met een lekker flesje witte wijn erbij wat is het leven dan toch goed he ! Je krijgt 4 hele grote garnalen voor 4 euro, een bord patatjes zijn 1 euro, de fles wijn is 4 euro en wat knoflookstokbrood erbij is 1 euro kortom iets duurder maar heerlijk !!!!!! Daarna even gaan chillen bij het zwembad we merken wel dat het hier minder heet is , zo nu en dan bewolkt en in de avond viel er weer een flinke bui. We zijn vrij laat nog wat gaan eten en toen eigenlijk lekker naar bed...we komen helemaal bij hier. Zelfs Ed leest veel hij is in zijn 5e boek bezig en toevallig is dit een boek van mij en niet van Baanjer LOL , zelf heb ik ook al aardig wat gelezen met name voor het slapen en in de bus/vliegtuig of waar dan ook onderweg!

Morgen weer naar de stad en voor de laatste keer met de slaapbus het is nog 200 km en we gaan er denk ik 5u over doen. Je ziet wel veel mooie dingen onderweg dat was met de nachtbus natuurlijk niet zo. Vietnamezen toeteren trouwens om alles dus in de stad wordt je wel knettergek van de herrie vandaar dat we het helemaal niet erg vinden om in dit rustige paradijsje te verblijven. We gaan nog 4 nachten naar hotel Duna die vonden we in backpackersarea en zoals jullie weten zaten wij daar te ver vandaan we moesten telkens een levensgevaarlijke rotonde oversteken. Morgen zitten we dus midden in the scene !!! We hebben een superior kamer geboekt dus weer even wat luxer ! We gaan nog naar de Mekong delta, het oorlogsmuseum, een avond stappen en waarschijnlijk nog wat shoppen als het past want we zitten aardig vol !

Tot morgen

Nati en Ed

Theo

Wel ff lekker om rustig aan te doen,ff op adem komen ! ;)

Nathalie

Zijn de massages daar hard?? En leest Ed??

Caro

klinkt lekker relaxed en lekker eten zeg! Net appy gekregen dat jullie inmiddels die leuke 2e busrit erop hebben zitten en nu in saigon (ho chi min) in een luxe hotel zitten en nu gaan slapen! Heerlijk om jullie belevenissen mee te kunnen lezen, top! X Carolien