Peking2012.reismee.nl

Onze excursie gaat niet door!

Goedemorgen iedereen, wij balen een klein beetje.....vandaag zouden we naar de watervallen gaan, helemaal haasten om 8u klaar te staan ( het is nu 8.24) staat er een jongen van de touroperator ....hij zegt ' tour is deleted , i'm so sorry, here is your money ' geen idee waarom de tour niet door gaat , ach ja kan gebeuren en we hebben al wat watervallen gezien in ons leven maar toch ....wel jammer! Nu klaar wakker en ed is online naast mij de telegraaf aan het lezen en samen zijn we aan het bedenken hoe we deze laatste dag gaan invullen...morgen 8u de bus naar Mui Ne ...zo even een lekker resort inboeken we gaan die 3 nachten voor iets meer luxe aangezien we vrij goedkope accomodaties hadden deze reis! China 30 euro per nacht ( los van de muur dat was duur ) chuandixia 13 euro, ho chi minh 17 euro per nacht per kamer he ! Nu 25 euro per nacht per kamer en in Mui ne gaan we voor 40 euro ofzo hihih In ieder geval deze dag WORDT VERVOLGD !!!!!!

opa en oma

nou al gaat de reis niet door , jullie weten er wel iets leuks van te maken . het is hier al npaar dagen prachtig weer ,27gr . van dinsdag ndagje naar schev. geweest . zat. naar de paardenmarkt ,er word dan wel regen verwacht . nog heel veel plezier ,liefs van OPA en OMA

maas en con

Nou ja jammer, kan gebeuren, misschien te weinig belangstelling lekker iets meer luxe veel plezier nog dikke kus van ons en kneus hi hi x x

Kong

Bekijk ook www.vietriderz.com

Nieuwe website voor motorbike tours in vietnam.

Groetjes