Peking2012.reismee.nl

Slaapbus deel 2

Gisteren nog lekker naar het strand geweest, ondanks dat de excursie niet doorging toch nog genoten van de laatste dag. Via facebook vroegen onze australische vrienden of we met hun wilden gaan eten in restaurant lanterns, het was verplaatst naar een nieuwe lokatie en het was openings avond. Leek ons wel leuk dus hup aan de wandel....we konden het niet vinden !!! We zaten in de bar en hadden de weg gevraagd maar daar was het niet dat was de oude lokatie, uiteindelijk pakte de barmanager zijn motor en heeft eerst Ed gebracht en toen mij hihih we waren 45 minuten te laat maar ze waren blij dat wij er waren. Heerlijk daar gegeten echt een wat luxer restaurant hele mooie entourage! Daarna nog even de bar in gedoken en toen vroeg naar bed .....

Vanochtend ging de wekker om half 7 blehhhh we werden met een taxi naar de bus plaatst gebracht en in no time zaten we in de bus. De rit zou 5u duren en het is 250 km kan je nagaan. Ed en ik zaten toevallig in dezelfde bus op dezelfde plek want naast Ed was een stoel kapot en dat was van de week ook al zo. De zon scheen fel en de airco trok het niet helemaal na 2u moest ik plassen pffttt en nodig maar die bus stopte nog niet, ik naar de chauffeur hij zei telkens nog even en dan zijn we er bij de stopplaats...een uur later kon ik eindelijk ...zucht ! Daarna nog wat gelezen en we waren in Mui Ne een rustig plaatsje met hotels en guesthouses op het strand het is een straat van 6km and thats it. We regelden gelijk een taxi want we moesten 3 km terug en in de hete zon slepen met je spullen is not done.....We checkten in bij www.thesinhtourist.vn dan naar hotels en dan Mui ne Resort het is 50 dollar per nacht met ontbijt in een bungalow kamer. Het is niet groot maar heel relaxed. Er is een zwembad met daarachter direct het strand. Die australiers hadden ons al gewaarschuwd het strand is nu niet heel mooi want het is regentijd en inderdaad veel troep op het strand in nha trang was het strand super schoon. Ook wat meer bewolking hier maar dat mag de pret niet drukken. Ed is toch verbrand dus die is blijals de zon wat minder is!

We hebbenheerlijk rongehangen en in het restaurant gegeten zoalsik al schreef 6 euro voor 2 wijn, 2 bier en 2 hoofdgerechten.

Morgen maar weer eens kijken wat we gaan doen !

Liefs voor jullie !!

hth

We checkten in bij https://danangprivatecar.com/tours/private-car-transfer-hoi-an-to-hue/ dan naar hotels en dan Mui ne Resort het is 50 dollar per nacht met ontbijt in een bungalow kamer.