Peking2012.reismee.nl

Laatste dag Saigon

Het is nu 10.00 en wij gaan zo op pad voor de laatste dingen...vanmiddag rond 16.45 komt de taxi en gaan we naar het vliegveld. Om 19.35 vliegen we naar Kuala Lumpur , anderhalf uur wachten en om 00.00 vliegen we door naar Amsterdam...morgen om 06.55 Nederlandse tijd landen we .....Dan is de reis weer voorbij ......

We vonden,

China : Gaaf, Mooi, Moeilijk, Vies , Indrukwekkend, Vreemd , veel verkeer, bizarre gebouwen , ming-qing dynastie, keizers , tombes en anders dan anders....

Vietnam: Bijzonder, Oorlog, Soms grimmig, Vriendelijk, Lekker eten, Mooie stranden, heftige dingen die gebeurt zijn ....veel brommers en scooters

In het algemeen hebben we een top reis gehad en veel bijzondere mensen ontmoet met allemaal hun eigen verhaal...wederom weer respect voor de bevolking hier hoe zij elke dag moeten (over)leven in deze omstandigheden die enerzijds goed zijn en anderzijds zo beneden de maat......jep ook China en Vietnam hebben weer een plekje in ons hart gekregen......

Bedankt voor het meelezen......

Liefs Nati en Ed

Theo

Nou,jullie hebben weer genoeg meegemaakt de laatste paar dagen ! Heel leuk om alles te lezen ! Ik wens jullie een goede vlucht en tot gauw !

Caro

Hoi Nati & Ed, het was n bijzondere, mooie en gezellige reis! Erg leuk om te lezen, zo hebben we zelf ook n stukje met jullie meegereisd! Jij ook bedankt voor je verhalen. Nu zijn jullie onderweg naar Amsterdam. Naar huis, ook weer mooi!
Liefs, Mam

Daphne

Las net dat jullie veilig zijn aangekomen!
Volgens mij was het weer een super ervaring en kunnen niet wachten tot de face to face verhalen haha.